اصول توسعه نرم افزار سفارشی: آنچه شما باید بدانید
نوشته شده توسط : bahar

سیستم فروش شما یک پلتفرم برتر است که برای ردیابی تعاملات مشتری، پردازش سفارش ‌ها و مدیریت داده‌ های فروش کامل شده است. تیم فروش شما برای بررسی نیازهای مشتری، پردازش سفارشات و پیگیری عملکرد فروش روزانه به این پلتفرم متکی است. با این حال، یک نقص وجود دارد: این سیستم در سطوح موجودی فعلی قابل مشاهده نیست.

از سوی دیگر، شما یک سیستم موجودی به همان اندازه قوی دارید که برای مدیریت سطوح موجودی، رسیدگی به فرآیندهای سفارش مجدد و ردیابی حرکت محصول در انبار طراحی شده است. در حالی که به طور موثر تضمین می کند که سطح سهام شما حفظ می شود، هیچ بینشی در مورد روند فروش یا خواسته های مشتری به شما نمی دهد.

این قطع ارتباط بین دو سیستم شما همچنان منجر به مشکلات مدیریت موجودی ناکارآمد، تکراری شدن داده ها و خطاها و ناتوانی در استفاده از داده ها برای تصمیم گیری های استراتژیک می شود.

به طور خلاصه، وقتی سیستم ‌هایی دارید که با یکدیگر صحبت نمی ‌کنند، مثل این است که تیم فروش شما در یک لبه ایستاده است و تیم موجودی شما در سمت دیگر. هر دو فریاد می زنند، اما هیچ کدام صدای دیگری را نمی شنوند. اگر نتوانید این شکاف ارتباطی را حل کنید، نمی توانید کل تصویر را ببینید که منجر به ناامیدی، ناکارآمدی و اغلب مشتریان ناراضی می شود.

ادامه مطلب:





:: برچسب‌ها: توسعه نرم افزار سفارشی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: